Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 7 december 2009

Long time no seeee!

Ja det va ett tag sedan jag skrev, men livet leker så jag känner att jag bara kommer vara jobbig om jag skriver samma saker om och om. Men den senaste tiden har jag tränat rätt mycket, träffat min älskade pojkvän, varit i skolan och självklart träffat min fina vänner!
Juluppvisningen närmar sig och det ska bli jätte roligt, julen är snart här, och jag kan jag ju inte säga att jag tycker om det, alla julklappar man måste handla, gud jag får ångest!
Diana & Pemsi fyller snart år.!:) Fest på fredag för dom!
Jag hoppas jag har varit tillräckligt snäll för att få julklappar av tomten!
Snart är det jullov vilket ska bli underbart! Nyår, jag måste säga att december månad är rätt mysig! Nu saknas bara snön, men det lär väll inte komma, bor man i skåne så ser man inte snö försen det är försent.
Jag hatar slasket efteråt, det är bara fint när det ligger helt vitt på marken.
Nu ska jag laga lite lunch sen blir det träning ikväll:)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar