Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 21 mars 2011

Måndagendentjugoförstamarstjugohundraelva

Hej hej allesammans!
På måndag mornar så tänker jag alltid, årh! jag hatar måndagar, men så här framåt kvällningen så kan jag tycka om måndagar, MODE måndagar ska jag börja kalla det!
nytt nummer av Sofis mode kommer, stylisterna på kanal5.se och Superstylisten Jonas på tv3play:)
Jag mår bra, jag har dock bara inte haft ork till att dra fram laptopen och blogga.
Sexpartyt var en hitt! jag hade super trevligt, även om jag var den ända som inte hade barn så var det väldigt lärorikt efteråt när det var barnsnack, jag satt kvar tills halv tolv på natten. Emma eller vad hon nu hette som kom och skulle visa oss sexprylarna blev jag en aning besviken på dock, otrevlig och det verkade som om hon bara ville därifrån. Men vi hade trevligt ändå!
I fredags så var jag först på praktiken sen festade jag med vännerna och somnade gott bredvid älskling vid fem.
Idag har jag varit i skolan, vi hade prov, det gick absolut inte bra och jag känner mig inte nöjd med det jag åstadkom så jag ska göra om det och sätta alla rätt!
Imorgon får vi tillbaka provet som vi skrev i tisdags i Företags Ekonomi, jag håller fortfarande tummarna för att det gick bra. Hoppas på det bästa.
Åter igen har jag hamnat i en period men massvis av mjukisbyxor och inget smink, men imorgon har jag planerat en söt vårig outfit så nu känns det som jag är tillbaka efter vinter kylan.
Kommer snart en dagens vill ha också!

PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar