Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 12 juni 2011

SOMMAR,, SOMMAR OCH SOL

Ja gud vad mycket som har hänt, jag har bara njutit dessa fina sommardagar vi har haft!
Jag är en person som ÄLSKAR sommaren, en anledning är för att modet är så sjukt mycket snyggare:) men sen också för man slipper vinterjackan? och värmen är så underbar, det är så fint med solkyssta axlar!
Det har varit redovisning och skolavslutning, Fem MVG, två VG och ett G det innebär att jag inte är helt lost, eller?
Snart börjar sommarjobbet, sen efter det hoppas jag på lite jobb som jag sökt nydligen.
Nämner inget mer, för om för många får veta så kanske det betyder otur eller något?
Jag har varit hos moster och hälsat på och hjälpt henne städa i hennes gardeober, och kom hem med en full ullareds kasse, jag blev så glad! Hittade sjukt mycket snygga kläder som blivit mode igen, så kul att det är så.
Då kan man ju egentligen köpa massor av kläder sen bara spara dom och använda det senare igen:)
Det har blivit väldigt många äventyr den senaste tiden men även väldigt många underbara kvällar med vänner. Och hoppas på väldigt många fler.
Igår hade jag och min älskling myskväll med filmer och gottis. Det blev sent så idag sov vi väldigt länge. Ser fram emot kvällen då vi ska dricka lite, spela kubb, grilla, spela med andra ord och bara ha skoj!
Jag ska även ha mina nya Levis Shorts:)
Ha det bäst!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar