Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 17 maj 2012

Sjuttonde Maj

Vad är detta för vår egentligen? Vad har hänt med min underbara vän Solen? Kan tycka att det suger fett mycket att det är så tråkigt väder, vill ju ha shorts och sånt nu? Livet som arbetslös suger fortfarande, ingen stor skillnad.. Det är lång helg så jag ska passa på att slita lite i trädgård så den blir fin till sommaren. Myst med älskling hela veckan, man får ju passa på när han har lite ledigt:) Drömmen nu är ju att få ett jobb! Kan någon vänlig själ där ute ge mig det? Jag vill helst jobba inom handel:) Det är något jag verkligen vill, det suger sjukt mycket att jag gick omvårdnadsprogrammet, det ångrar man lite nu i efterand faktiskt. Nej nu ska jag inte sitta här och gnälla, ska faktiskt söka lite jobb.. Ha det tills jag skriver nästa gång? Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar