Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 21 mars 2010

Usch gud ja!

Ja det har hänt igen, jag har blivit jätte dålig på att uppdatera.. Jag är så upptagen med allt annat man måste hinna med, skola, vänner och pojkvän. Vad har hänt sedan januari? Ja det var ju nästan exakt två månader sedan jag skrev..
Jag är för tillfälligt ute på praktik (igen), det är väldigt roligt och jag är redan inne på sista veckan, det ska bli väldigt väldigt skönt med lite lov. Jag har även sökt sommarjobb, umgåtts med mina underbara vänner och min kära pojkvän. Om 11 dagar har vi vår projekt gala, det ska bli väldigt spännande och se hur det går. Och snart är det balen och studenten. :D jag längtar!
På torsdag ska mamma, jag, hjärtat och syster åka och kolla på klänningar till balen och sedan är det bara att tuta och köra! I princip har jag redan fixat allt till min student.. Känns skönt, även om det är ett tag tills dess så vill jag inte vara ute i sista sekunden..
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar