Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 25 januari 2010

Ny vecka!

Måndag igen,
vaknade vid halv nio och började städa mitt rum, eftersom min gulliga tjejkompisar var här i lördags och drack vin och fixade sig så såg det förjävligt ut! Efter det bar det av till skolan, vi planerade studenten, vem som ska köpa vad och var vi ska ha vår champagnefrukost osv.
Nu är det bara till att plugga in dom sista kurserna sen är det dags! 136 dagar kvar av skolan.
Lite sorgligt är det, kommer sakna en viss lärare. Hon slutar dock mitt i terminen så har bara fyra veckor kvar med henne. Men hon är bjuden på vår studentdag så hon lovade att komma.
Vi käkade lite lunch sen stack jag hem, ska duscha och lite sånt sen ska jag sticka en snabbis till sjukhuset sen träffa min älskling! Blir nog förhoppningsvis en fika på Maddes med massor av Yatzy (a).
Träning ikväll, eftersom vi bara har en månad på oss att få ihop ett bra program så måste vi träna Måndag, onsdag, fredag, lördag och söndag vilket samlar ihop 12 timmar träning i veckan.
Visst älskar jag det jag håller på med men min kropp kommer ta mycket stryk..
Ha det bäst!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar