Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 26 juli 2011

strawberry daiquiri

Så sugen på en ledig helg! Med goda drinkar!
Men det får väll bli någon annan gång antar jag.
För att jag ska jobba hela helgen som kommer.
Den senaste tiden har mitt liv bara sugit kan jag ju förklara det som,
Lunginflammation, vilket betyder att man i princip ska vara säng liggande fast man inte får ligga ner. Sjuk i know, jag har fått sova sittandes, kommer fan snart ha sitt sår i rumpan? aja nu ska jag sluta gnälla, för det går åt rätt håll:) penicillinet hjälper och jag kan ligga ner och sova, så imorgon börjar jag jobba igen.
Känt mig så tom utan jobb..
Det blir natt sen på onsdag ska jag till Malmö och spendera dagen men världens bästa moster!:) handla lite till resan och så, iiiiiih! bara 20 dagar kvar tills vi åker!
Detta inlägget är bara tidsfördriv för att jag väntar på att min iphone ska synkroniseras.. blir nog ingen vana detta.. förlåt. men detta visste ni, förvänta er inte för mycket av mig, jag är LAT!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar