Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 23 november 2011

something old, something new but nothing blue!

TJOHO!
Life as I know it,, YESYES..
Jag har gått in i någon slags koma kan man säga, det ända jag gör om dagarna är att titta på någon serie i måååånga timmar sen sova.
Ibland träffar jag vänner och så, men jag har vänt helt på dygnet!
Det känns så fel och så meningslöst.
Jag har inget jobb, jag är fattig som en jag vet inte vad..
Så för tillfället så känns mitt liv väldigt meningslöst.
Jag saknar sommaren, jobb, shopping, solen, drinkar och bara kunna gotta mig.
Får hoppas och hålla tummarna på att jag får ett jobb snart, ett där jag trivs.
Jag har ofta sagt till mig själv att jag ska bli bättre på att blogga men jag är nog inte menad för att göra det egentligen, jag suger på att uppdatera ju!
HAHA,,
Som ni kanske läst över allt så närmar vi oss julen, SUCK!
Jag hatar julen, det är så överskattat.
Men samtidigt så kan det vara mysigt, att träffa familjen, levande ljus och Kalle Anka? Inte för att jag tittar på det precis, jag sitter oftast framför tvn och bara tittar, fast jag koncentrerar mig inte på det som händer där.
Jag är knäpp, JAG VET!
Ja, nu kanske ni märkt att jag gjort om här lite, tänkte försöka mig på en ny start men ny design, fast som titeln på inlägget lyser, lite gammalt, lite nytt fast inget blått. Det ska jag försöka ha i huvudet nu ett tag, så jag kanske kan få igång en ny kula på livet, en ny början.
Så välkomna till mitt ny gamla liv allesammans!



Slänger även in en bild från Bulgarien, sista kvällen tror jag.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar