Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 5 oktober 2009

051009

Ja, gud vad tiden går fort när man har roligt!
Min praktik har börjat och det flyter på, trivs rätt bra och där är inte jätte mycket att göra vilket är skönt. Kan ju köra en kort update från helgen,, i fredags så var jag bara med Andreas typ, förutom när vi lekte lite Taxi och körde Pemsi och the others ner i stan. Vi hyrde filmer och mös hela natten ungefär:) I lördags så va jag på bio med Mamma och systeryster vi såg "Flickan som lekte med elden" rätt så bra :) Igår tränade jag och umgicks med Pemsi på kvällen.
Jag skadade mig ordentligt på träningen igår, min lårmuskel är ungefär förstörd, får se om jag kan börja träna igen efter ett tag vilket jag hoppas för jag lever för gymnastiken typ!
Får ta det lite lugnt och massera ofta, håll tummarna för att den blir bra!
Smärta, smärta, smärta!
Idag blir det mysa lite med Andreas så fort han kommer in till stan och sen blir det fika med mina underbara töser ikväll. Börjar inte försen kl 14.00 imorgon så det är lugnt! Fårse vart dagen tar mig!

Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar