Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 17 oktober 2009

my love is a revolver!

Tjo, tjena Halloaaa!
Idag är det ju lördag, vilket innebär fest! Mina gamla tjejkompisar som jag umgicks med 7 - 9 fyller 18 snart och dom firar det med mega fest! Och jag tackar för inbjudan! På med klackarna för det ska dansas! I torsdags va hela gänget ute på akropolis och det blev lite mycket för min del, lite för många drinkar men gud så gott:)
Igår umgicks jag med A hela dagen, mycket mysigt. Sen på kvällen drog vi på förfest hos en killkompis och sen pallade jag inte mer så vi gick hem. Ledig hela helgen och det är underbart.
Sista veckan på praktiken nu vilket också är jätte skönt. Sen är det ju lov:)
Jag är no världens lyckligaste tjej just nu! Aldrig varit så glad känns det som!
Puss till alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar