Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 13 oktober 2009

Mega sliten!

Den senaste tiden har jag för det mesta varit med vänner och min underbara A.
Praktik, sova och ta vara på livet är det som gäller för mig! Idag har jag tillbringat många timmar på Madde´s med mina bästa tjej kompisar, planerat lite, spelat Remi, yatzy och kort. Jätte mysigt!
Har inte riktigt haft tid med att skriva så mycket den senaste tiden, så får bli ordentlig uppdatering nu!
Jag har två veckor kvar på min praktik och sen är det lov, vilket ska bli riktigt skönt!! Och för övriga som inte hänger med i mitt liv så har jag träffat en underbar kille som jag kallar A! Mer får ni inte veta om honom. Lite hemlisar måste man ju faktiskt ha!
Jag har egentligen rätt mycket att plugga men har inte ork till det. Den senaste tiden har jag läst väldigt mycket också, fick ju lite böcker i födelsedagspresent så har en bok kvar sen får jag köpa resten i serien kan ju faktiskt inte bara sluta mitt i allt, eller?
Nu blir det mys med min stora syster framför hennes stora tv och med vars ett glas cola LIGHT och Desperate House Wifes framför oss:) kommer antagligen sitta med min dator i knäet..:P
nu börjar det!!
PUSS

1 kommentar:

  1. varför kalla honom A när du har skrivit andreas i alla dom andra inläggen? :b hahaha

    SvaraRadera