Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 19 januari 2010

Bulletproof

Jupps, i söndags började jag träna igen och jag kan ju säga att det var ingen mjuk start vi pratar om.. Jag hade sån träningsvärk igår och eftersom jag tränade då också så är det ännu värre idag! I lördags så träffade jag en vän, vi satt hemma hos henne och kollade på film, snackade skit och hade jätte mysigt! Jag trodde att min förkylning höll på att försvinna men det har blivit värre .. Får nog ta det lite lugnt med träningen, men det kommer bli lite svårt för nu är det dags att träna in alla programmen till uppvisningar osv. Och min tränare skickar mig till svt för att jag ska tydligen vara med i något program där.. Pinsamt. Sen ska jag vara med och öppna sportgalan i Landskrona med tre andra töser vilket betyder att vi måste träna in riktigt svåra pyramider. SUCK. Hur ska jag hinna med allt?
Senare idag ska jag åka till Älskling för att sova där tills imorgon.
Har inte träffats sen i lördags så saknar honom jätte mycket, ska bli mysigt!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar