Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 10 januari 2010

Hellooooooooooj!

Igår firade vi Carrobajs vilket va helt underbart, först var det Chili con carne hemma hos henne, lite efterrätt och massor av vin. Sen tog vi bussen till Stan och tog en krog runda, efter vi dansat lite smått på krogen och shottat en hel del, och när allt stängde så begav vi oss till Tages, där vi dansade så att fötterna gjorde ont! Hade så jävla roligt!
Vid tre bar det hemmåt hand i hand med min älskling.
Vaknade vid lunch idag och låg verkligen och segade, mitt hjärta var bakis, det är rätt konstigt för det var inte jag..? Jätte sköönt!!
Vid ca två gick vi ner i stan för lite Brunch på en av våra favorit pizzerior i Landskrona.
Efter vi ätit så gick vi hem igen och på vägen handlade vi Cola, när vi kom hem hade vi på two and a halv men maraton. Låg och slappade och vid åtta halv nio så åkte han hem.
jag har alltså spenderat min lördag framför datorn..:)
Kollat lite på resor till sommaren och matat mina fiskar, är helt obsessed av happy aqerium!
Nu ska jag stänga av datorn och byta om till pyjamasen för att fortsätta mitt maraton..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar