Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 24 april 2010

Efter mycket svett och slit?

jahupp, för nu är det bara 48 dagar kvar.. om 48 dagar börjar mitt vuxna liv, jag är rädd.
Jag befinner mig hos moster och har därför äntligen tid med bloggen vilket jag inte brukar hinna med i mitt liv. Jag är iallafall fixad till balen och studenten med nagla och nyklippt frissa och ny färg. Innan idag ringde min vän och verkligen bad mig följa med henne ut. När jag sagt ja och börjat fixa mig så blev det helt plötsligt inget.. Men inga sura mi
ner för jag har legat med datorn i knäet och kollat på världens roligaste program - Glamourama.
Slänger in en bild på tjejerna..
Btw, idag invigde vi grillen och gud det smakade gott!
Nu en cigg på balkongen och cola sen sängen tror jag. Varit väldigt duktig med mina studier!
Och allt detta med prinsessan Madeleine och
Jonas, så löjligt förlåt mig.
men vi har fattat att dom hade problem, eller?

Anna Hibbs, Michaela Forni och Petra Tungården, de tre underbara flickorna i Glamourama




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar