Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 26 april 2010

show yourself!

Jag diggar vädret, fy fan vad härligt! Sov hos älsklingen inatt sjukt mysigt även om jag somnade tidigare än honom.. Men det så är så bra med det är att då vaknar jag tidigare än honom och kan ligga och titta på honom och killa honom tills han vaknar! Så mysigt!
Igår blev det lite shopping i underbara Malmö, även om jag mådde skit så blev jag glad av att gå i butiker och handla.
Skulle ta tåget till min pojkvän igår men tack vare bussen (bussarna i Malmö är alltid sena) så fick jag vänta i två timmar på centralen, segt men jag satt och läste tre tidningar. hihi.
Jag har blivit sjuk, tyvärr. Vet inte med vad men har ont i örat och huvudet:S
Blir grillning idag, sen imorgon modella med naglarna i Helsingborg.
Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar