Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 30 april 2010

Valborg

Ja som sagt idag är det valborg och jag är inte pepp för det alls, ska liksom jobba både lördag och söndag! Suck?!
Spenderade hela dagen igår med min raring Lynda, underbar tjej!!
Och vi hade skit kul! Vid typ halv tio tiden stack vi till Rydebäck för att hon skulle jobba lite och ville ha sällskap, jag har Ipoden i öronen och hoppar runder så säger hon: Gumman där är en människa där så att du vet, så svarade jag: ja vadådåd? får jag inte sjunga?
Lynda sa då: jo klart men bara så att du inte drar av dig brallorna och börjar dansa eller något..
Hon vet tydligen hur crazy jag är men hallå?
Min underbara pojkvän gav mig en jättefin tavla igår och jag blev jätte glad:D
Den hänger ovanför min dubbelsäng nu, hihi.
Nu: planera dagens outfit
Sen: Duscha och Luncha med Lyndis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar