Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 12 september 2010

bla, bla och blaaa

Jag onskar att det hade varit gratis att boka om flygbiljetten for ska jag vara arlig sa har jag trottnat pa att vara har..
Men det ar 15 dagar kvar.. 15..
Igar hyrde vi film fran redbox vilket ar typ en maskin som du valjer vilken film du vill se sen drar du ditt kort och sa kostar det 7 kr/dag
Efter filmen gick jag och la mig, lagom illa maende och sjukt trott, medans sabina och foraldrarna akte down town for en drink.
Idag har vi varit pa gymmet och tranat vilket gick skit bra, och efter traningspasset sa badade vi bubbelbad och satt i angbastun sen duschade vi och sant och nu har vi precis atit frukost/lunch.
I eftermiddag ska vi ivag till en av grannarna for middag och sa, sa sabina ar uppe och bakar en tarta nu.
Jag ar typ mega depp och vill ingenting langre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar