Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 4 september 2010

Ja, nu åker jag snart iväg till USA, på tisdag.
Allt är fixat och klart till avresa nu, ska bara packa och handla skvaller tidningar.
Handel listan är lång, hoppas jag hittar allt till hyfsade priser.
Jag har varit hos frissan och blivit ljusare i håret och jag gillar det skit mycket!
Jag har inte haft något speciellt för mig den senaste tiden, det är anledningen till varför min uppdatering varit usel!
Förra helgen festade vi fredag och lördag, fredagen blev katastrof men lördag var rolig.
Idag blir det mys med min älskade pojkvän, vi ska vara ifrån varandra tre veckor! så ja, det blir svårt eftersom jag inte klarar en dag utan honom egentligen, kommer sakna honom enormt<3
även pemsi kommer jag sakna, förstås<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar