Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 10 september 2010

USA dag 2

Jag har shoppat otroligt mycket och allt ar fynd! Fatta vad glad jag ar eller?
Jag ar typ klar med listan over vad jag skulle kopa och jag har pengar over..
jag har bara varit har ii tva dagar..
Jag har redan lite hemlangtan, eller kanske ska kalla det andreas langtan..
Jag har varit otroligt duktig, idag ar det torsdag, och klockan ar 6.00 pm
enligt amerikansk tid sa har jag varit rokfri sen mandag 9.oo pm
det ar nastan tre dagar!!
Vi ska snart aka och trana, sen ar det typ en fest pa vart gym, dar vi ska kolla pa en fotball match pa storbildsteve. Och till helgen sa ska vi aka med familjens morfar och kolla pa en riktig
collage fotball match, sjukt coolt!
Jag har varit inne i Viktorias secret butiken och det ar precis som att do och komma till himlen, hah. LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar