Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 25 november 2011

Julklappsönskningar

Jag har fått höra att jag önskar mig så tråkiga saker i julklapp alltid..
Och så kanske det är men man vill ju önska sig saker som folk kan köpa också..
I allafall, här kommer vad jag önskar mig till jul.



Gilmore Girls Säsong 1-7 799:- Hemmakväll



Gossip Girl Säsong 2 299:- Hemmakväll



Grey´s Anatomy Säsong 1 100:- Hemmakväll



Grey´s Anatomy Säsong 2 299:- Hemmakväll



Grey´s Anatomy Säsong 3 299:- Hemmakväll



Grey´s Anatomy Säsong 4 299:- Hemmakväll



Gre´s Anatomy Säsong 5 299:- Hemmakväll



Grey´s Anatomy Säsong 6 299:- Hemmakväll



Greys´s Anatomy Säsong 7 499:- Hemmakväll

PUSS

2 kommentarer:

  1. Du har bra smak på serier i allafall:)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bra smak på klänningar oxå...iaf :-)

    SvaraRadera