Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 25 november 2011

tjugofemtenovembertjugohundraelva

Kan ju faktiskt berätta lite om min dag nu när jag ändå är inne här och skriver.
Jag somnaed ca 00.30 igår och vaknade 02.10 sen somnade jag om men vaknade 03.37 igen och då kunde jag inte somna om så jag tog boken och började läsa, Hur kär får man bli heter den och är faktiskt rätt bra, fast den är ju slut nu eftersom jag inte kunde somna om så läste jag ut boken och sen somnade jag om vi halv nio istället, sen vaknade jag igen vid halv elva och så sa moster till mig att jag kunde sova en stund till, och klockan två blev jag väckt..
Fixade till mig lite och sen stack vi ut på shopping ärenden, ICA MAXI, JYSK, Jula, Media Markt och Rusta hann vi med idag, med hem följde lite julpynt, så framåt kvällen så har vi förvandlat mosters lägenhet till julmys!
Imorgon så ska vi också ut och handla, har en del som behövdes.
Sen ska vi nog bara mysa på kvällen, och förhoppningsvis kommer min storebror:)
På söndag så vet jag inte riktigt vad vi har för planer men jag tror att vi ska
till min morfar och sen ska vi spela bingo lotto på kvällen:)
Nu ska jag ta mig ett glas Coca Cola och sen ska jag byta om till min One Piece och bara slappa!:)
Hade velat ha en ny bok, men dom ligger ju hos älskling så får vänta med att börja läsa en ny bpk tills jag kommit dit igen, vilket antagligen blir på måndag.
Hoppas alla har en bra fredag kväll!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar