Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 15 september 2009

Emh?

Nu sitter jag hemma hos Pemsi, har smackat in min dator och deras högtalare, fete musiken är på!
Vi hoppade skolan idag för att plugga lite! Men får se hur det blir med den saken,,?
Igår tränade jag och efter det så mötte jag upp hela gänget så blev det film hemma hos Bobich!
Kommer inte ihåg vad den hette men men:P ahaha den va iallafall rolig!
Får se vad som händer idag.. hihih pallar inte så mycket nu förtiden.
Hösten gör en trött! och när jag är trött! hmm, dåligt humör och bara myskläder!
Så mycket som jag har varit ute nu den senaste tiden har jag inte varit ute på ett helt år känns det som.. Jag i princip bara sover hemma. Haha...
Nu ska vi gå iväg och träffa jessica ett litet tag, längesedan!

5 dagar kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar