Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 10 september 2009

Kände bara för att skriva lite! Men visste inte riktigt om vad, så det blev om mitt liv..^^

Har precis blivit singel igen, och hade tänkt vara det nu ett tag faktiskt, hade mitt första förhållande(killen va ett svin) i nästan två år, vi blev tillsammans några veckor innan jag fyllde 15.
Sen efter det hade tagit slut, blev jag tillsammans med ett nytt svin, detta varade i lite mer än ett år, och har alltså precis tagit slut, VILKEN LYCKA! Killen är svin, vad är det vi får ut av dom?
svar: INGENTING, (krossade hjärtan).

Nu är det endast 10 dagar kvar tills jag fyller 18, vilket innebär att det är nedräknings fest imorgon! Sen nästa helg blir det fan ta mig ut på krogen;) Och helgen efter det så blir det Helsingborg och dansa fötterna av mig, bokstavligt talat;) Sen blir det massa födelsedagar efter min om ska firas, med massor av sprit och massor av dans,
Njut av livet och tvivla aldrig på att lämna en kille, jag vet kärleken är blind, jag fattar det nu!
Men singellivet är så jävla mycket roligare, ingen som håller koll på en hela tiden, inga bråk inget jävla gnäll! DET ÄR UNDERBART!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar