Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 10 september 2009

Skolan

Sitter just nu i skolan och gör absolut ingenting! Vi har PA tid men vi är redan klar med vår Pa-mall vilket gör att vi ligger en vecka framför alla andra, vi har börjat tänka ut lite sponsorer osv men kan inte ringa försen vi fått vår handledare och så. Mega Segt!
Igår så va jag med Pemsi hela dagen förutom när jag tränade mina flickor, dom är så duktiga!
I tisdags kom en killkompis från Helsingborg hit och fikade med mig och han stannade nästan hela kvällen, vi spelade kubb och fotboll (så ansträngande!) sen skulle vi visa honom vår underbara stad för han har världens negativa tanke om Landskrona så vi beslöt oss för att gå ut och gå, det bar av mot Örja, på vägen körde en annan killkompis förbi med din ASCOOLA nya bil som han köpt dagen innan, Vi hoppade in alla tre och sen körde vi mot örja träffade Issi och Robban och satt och snackade lite, sen körde Andy Månsson till stationen. Sen gav det av till en ny killkompis där vi satt och rökade vattenpipa och sånt skit. Sen körde Andy oss hem:)
Har nog aldrig haft så jävla mycket frihet i hela mitt liv, känns som jag är född på nytt,
Mitt liv startar nu! Det är nu de gäller, festa, ha roligt och umgås med alla underbara jag har i mitt liv! Så j*vla NICE!
Nu är jag lycklig, förlåt men jag är det.

Pussis

1 kommentar:

  1. fan va gött sis NJUT nu när du kan och fortfarande är ung hehe :)

    SvaraRadera