Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 16 september 2009

Skulaaa!!

Igår umgicks jag med Pemsi hela dagen, mycket trevligt! Vid ca 6 grog vi ner till slottet för att spela lite Kubb, vi vann självklart alla gånger eftersom jag och Emma va i samma lag hela tiden ;) sen körde vi till "ramperna" så killarna fick åka av sig lite, efter det blev det Mcdonalds!
Sen släppte Kvack mig och Dajs vid City Gross där vi träfafde Bob, vi gick ut och gick en runda, sen satt jag och bob och snackade i nästan två timmar. Sen drog vi hem till hans killkompis sen vid ca halv tre bar det hem mot sängen för att idag vara i skolan kl 8 och vara pigg! men Ack nej, jag vaknade tjugo i så jag kom till skolan tjugo över, i mjukis byxor och osminkad! jag är nästan död! Idag ska jag hem och bara få vara med mig själv, måste snygga till mig lite! typ måla naglarna och så:) Sen kl 4 ska jag träna mina småtjejer sen ska jag träna själv efter det.
Behöver egentligen plugga lite faktiskt så det ska jag nog också göra...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar