Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 24 juni 2009

Behov?!

Ja, jag började jobba igår och nu inser jag att det suger! Jag får inte världens bäst lön om jag säger så, och jag har faktiskt vissa behöv som måste tillfredsställas, jag behöver högre lön! förlåt om jag klagar men med alla dom planerna jag gjort så hade det behövts mer pengar. Får helt enkelt minska ner på det som går, t,ex kläder och sånt. Aldrig i hela mitt liv att jag struntar i resan! NO way!
Även om det är fint väder ute så känner jag inte för att vara ute, jag har typ bara legat inne och kollat på privileged, the city, the hills och tusen andra serier, jag behöver bli sysslesatt, ska nog mublera om mitt rum ?=) snart kommer älsklingen och ska leka med mig, idag är det ett år sedan vi blev tillsammans får väll se hur romatisk han kan vara, nu blev jag bara irriteard och stressad över allt, hoppas ni inte tycker jag gnäller för mycket,
Sorry,.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar