Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 28 juni 2009

Underbar dag !

Jag vet inte vart jag ska börja!? I fredags så jobade jag först, sen kom mitt hjärta och hälsade på och väntade tills jag slutade då vi åkte hem och gjorde oss frächa efter åra arbeten, sen gick vi ut och åt världens godaste måltid på Akropolis, vi firade våran ettårsdag (: Efter vi ätit tog vi oss ner till Borstahusen där vi mötte Sofia, hon hade med sig hunden, vi käkade glass och gick längst stranden, sen stack vi ner och hyrde film (pojken i den randiga pyjamasen, the dutches och jakten på lycka) köpte chips och läsk sen drog vi hem till Sofia och kollade på två av filmerna sen efter det gick vi ut med hunden sen stack jag och <3 hem och sov eftersom jag skulle jobba dagen efter, jag kom till sängs halv två och skulle upp och jobba sju! Trött som fan steg jag upp ur min säng och gjorde mig klar, stack till jobb och jobbade till halv fyra. När jag slutade mötte jag upp älsklingen och så vilade vi en stund sen stack mamma in sitt huvud och frågade om vi ville med till malmö för att hälsa på moster i storstaden, vi följde med och på vägen käkade vi på sibylla sen åt vi glass hos moster och kollade på massa gamla bilder och snacka väldigt mycket, sen stack vi hem och då gick jag och S ner i stan och träffade hans kusin dom tog några öl och vi hade väldigt trevligt, vi gick hem och la oss sen vaknade vi imorse och det va underbart väder ute, så vi bestämmde oss för att åka med mamma till Lödde hos min andra moster där vi legat och glassat hela dagen framför poolen! Vi hann även med lite shopping. Vi brände oss lite svagt sen stack vi hem, nu ska jag bara ta det lungt och vila ut mig för att återgå till arbetet imorgon. SUCK,

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar