Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 30 juni 2009

jobb och fika

Jag skulle egentligen sluta jobba klockan två, men jobbade över till nästan halv fyra, jag var klar med fruktdisken innan ett men en kollega behövde hjälp så jag fick stanna kvar ett tag, jag klagar inte, det är pengar.. men fy vad trött jag är, vid halv sex träffade jag flickorna i stan för att kolla lite i butikerna och ta en fika, jag hittade ett armband som jag handlade och lite kläder som jag lade undan, ska handla dom imorgon. Vi satte oss på Maddes och va där i typ 30-40 minuter sen fick dom andra myror i brallorna, jag fick inte ens dricka upp! Dom ville handla godis så vi gick och gjorde det och sen följde vi D hem. Sen gick vi hem till E där vi ugglade i nästan en timme sen blev jag trött på hennes jävla gnäll så jag gick hem! Nu sitter man i sin underbara säng och ska snart lägga sig, blir det fint väder imorgon så kanske jag följer med mamma till ven eller stranden med E och J, vi får se hur vädret blir..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar