Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 29 juni 2009

Jobb, jobb och åter jobb

Vill absolut inte vara den som klagar eller så men fy fan vad jobbigt det är! Mega tungt, man tänker inte på det så när man är och handlar men vet ni i vilken sorts kartonger det kommer i, jo 10 eller 15 kilos låder och det ska jag sedan slänga över diskarna, fy fan! det är jobbigt när man är så klen som jag är! Det finns mycket att lära och förhoppningsvis har jag blivit lite biffigare efter sommaren, det ända jag tänker på när jag jobbar är pengarna och det jag har planerat att göra för dom, jag längtar! Jag slutade tidigt idag vilket var väldigt skönt eftersom jag jobbat helg, men det va inte så fint väder så man kan ju inte ligga och sola precis, så idag blir det nog bara att ligga och glotta på one three hill eller något, eller ligga och läsa böckerna jag köpte igår, eller plandera vilken outfit man ska ha på lördag när man är bjuden på rockfest, jag funderar fortfarande, det löser sig.
ha en underbar dag,.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar