Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 25 juni 2009

Shopping, och släkt besök

Efter jag och Emma varit en stund på stranden så drog vi hem till henne, där hände det inte så mycket så jag drog hem.., På vägen ringer mamma och frågar om vi ska handla idag, och det tyckte jag att det behövdes,. så jag ringde pojkvännen och sa att han skulle gå till min mammas jobb och bli hämtad där sen kom dom och hämta mig hemma=) vi körde till Lödde för att hälsa på min moster och sitta där och snacka lite osv sen drog vi till Center Syd, kollade lite på sommarrean sen handlade vi mat sen käkade vi på Burger King med alla street race nördar, hhahah,, ja så nu ska jag och min älskling dra och kolla på när dom kör lite här i stan,. Fina bilar :D Man kan ju alltid drömma, eller?
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar