Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 11 augusti 2009

090811

I´m sorry, har inte bloggat på en hel evighet men när jag var på väg att lägga upp ett inlägg så bara dör datan, jag bara va:O? min laddare till laptopen blev överhettad, betyder det att jag sitter vid den för ofta? Idag har jobbat näst sista vecka nu:) har börjat få ångest för att gå dit, visst jag behöver pengarna men gud vad jobbigt det är att behövar arbeta med ett monster! När min mamma kom hem tog hon över tvättstugan så nu kan jag äntligen få vila lite, min pojkvän kom precis hit typ, han fick jobba över idag och han började sex, och eftersom han inte sov hos mig inatt fick han cykla från en "by" utanför storstan vilket tar typ 30-40 minuter. han var uppe tio i fem den stackaren. Han har redan slocknat så nu får jag ha min älkling ifred. (min dator) har bestämt mig för vad jag ska ge till mitt hjärta när han fyller år, känner mig ego när jag säger det men, jag hatar att behöva dela med mig av min dator, min pojkvän sitter vid datorn i snitt 6 timmar efter jobb om han är hemma, och förstår ni då hur han försöker ta min hela tiden.? NEJ NEJ det funkar inte. jag har massor att göra på min laptop varje dag, massor av spännande boggar man måste läsa:) Jag skulle egentligen träffa bästis idag men hon skulle tvätta och det slutade med att jag också fick göra det så imorgon när jag är ledig så ska jag och töserna fika:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar