Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 21 augusti 2009

090821

Igår började allvaret fast vi va där bara i 40 minuter, vår nya mentor gav mig ett dåligt första intryck, jag gillar inte henne alls. Efter skolan blev det fika på Maddes med alla töserna och sen bar det hem åt. Sen ringde min goda vän Josefin och frågade om vi skulle träffas, så det blev en fika på espresso house. Det var egentligen planerat att jag skulle till Malmö för att se The Sounds men det blev inte av p,g,a en väldigt lat vän.

Idag var det också skolan som gällde, men det va bara tipsrunda och fika som stod på schemat, så jag slutade 11,00.
Nu blir det att ta en liten power nap och sen göra sig klar för att stick till Förfest och sedan Malmö, kommer nog bli en toppen kväll, I guess, jobb imorgon tidigt dock, men man ska inte gnälla, får försöka klara av att jobba bakis och trött! Det är ju ändå sista dagen på Malmöfestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar