Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 18 augusti 2009

090818

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASH
idag jobbade jag till 14, sen blev det hem, sen körde mamma och jag till Mcdonalds och Öb, handla inpackning till håret och lunch på donkan. sen stack jag hem för att duscha och göra vid mig. Sen cyklade jag till bästis och umgicks med henne. Vi satt och snackade och spleade kort i en hel evighet, så mysigt:) Jag har precis gjort lite chokladpudding till mig så ska snart hämta den och lägga mig i min underbara säng och läsa sofis Mode, köper den varje vecka:)
Om två dagar börjar skolan, skönt ska det bli, komma in i det vanliga igen, vi har fått en ny mentor tydligen, helt chockad blev jag när jag läste det, synd tyckte om vår förra och hade gärna haft henne sista året också, men men.

this time baby i'll be bulletproof.!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar