Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 16 augusti 2009

090816

Igår skulle jag på utflykt med min moster och hennes sambo, men det blev inte av p.g.a att det regnade, sen beslöt jag mig för att följa med dom till malmö. På eftermiddagen så stack jag och min foto intresserade morbror till Köpenhamn för en fotosession, väldigt roligt. Vi gick på ströget, till holmen, vi fotade lite i nyhamn, gick förbi Christiania och sedan satte vi oss på en mysig restaurang och tog varsin öl och jag drack även en mohito. Sen bar det tillbaka till Malmö, Idag stack jag till Entre med min moster och köpte en underbar höstjacka och en fin klänning, nu sitter vi bara och pratar lite över varsin kopp kaffe.
Ikväll blir det antagligen snack och fika med min bästis Pemsi.



Utanför Christiania


I Nyhamnen



En jonglör på Ströget

1 kommentar:

  1. svar: tack så mycket! :) sött skrivit. jag tror jag stannar faktiskt.

    SvaraRadera