Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 13 augusti 2009

090813

Jag ser fram emot helgen såååå mycket, det blir mega mycket festande! Måste passa på nu innan skolan börjar ju, jag jobbar även nästa vecka, har bara ledigt en dag innan skolan börjar och mina nerver börjar komma fram, jag vill att det sista året ska bli perfekt. Iallafall, imorgon blir det kräftskiva hos en tjejkompis med alla brudar, sen på lördag blir det förmodligen också kräftskiva, även om jag inte äter kräftor så kommer jag festa med alla brudarna, gud vad jag har saknat er, det ska verkligen blir jätte roligt:)

för övrigt så umgås jag med min pojkvän idag, han är inte så rolig, han är dels väldigt aggresiv och väldigt trött tror jag? för det mesta så sover han bara så jag ska väll vara tacksam att han är vaken men men.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar