Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 6 juli 2009

090706

Vaknade tidigt idag och cyklade iväg till jobb, slutade tidigare än mamma idag så därför fick jag cykla. när jag kom hem städade jag mitt rum lite och umgicks lite med min älskling. Nu hjälper jag mamma att tvätta, och ska försöka vila en stund. Är jätte trött! E tjatar på mig och vill att vi ska fika ikväll, men egentligen för att vara ärlig så känner jag inte riktigt för det och så men jag har inte träffat mina älsklingar sen i fredags så får nog ta tummen ur röven och dra mig neråt stan och träffa dom,. I morgon jobbar jag 7 -14 och sen är jag ledig på onsdag! skönt!! hoppas solen kan vara framme lite iallafall. Karnevalen börjar på torsdag så håller tummarna på fint väder. Jag är sugen på langos!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar