Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 20 juli 2009

090720

Jobbade över idag, gud vad goa pengar jag kommer att få sen :) I helgen har jag: - ätit middag med svärföräldrana, umgåtts med mina underbara tjej kompisar, och träffat älsklings stora syster för första gången (då hon bor i Skottland). Nu är jag ledig i två dagar och har ingen ide om vad jag sak göra, jo vila lite tänkte jag, eftersom man är så trött. Skulle egentligen varit hos moster men hennes gubbe blev sjuk så han fick komma hem från jobb och då är det inte så smart om jag åker dit för jag vägrar riskera att bli sjuk och förlora timmarpå jobbet. Som sagt på torsdag börjar Hbgay festivalen men jag ska inte dit försen på lördag för att jobbar helg.. På torsdag fyller även svärfar år då blir det "fest", jag älskar min pojkväns familj, supertrevliga allihopa! Efter jobb så vilade jag en lång stund och sen har jag bara myst med mitt hjärta, kollat på lite filmer och varit onyttiga, jag måste sluta äta skit, ska snart på semester då ska magen vara fin och inte sticka ut! Fy skäms på mig! Jag är en syndare. hhaha.. Nu ska jag kika runder lite på nätet, lön på fredag :D
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar