Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 8 juli 2009

Sova<3

Jag umgicks med mitt hjärta hela förmiddagen och halva eftermiddagen, sen stack han på Annikas avskedningsfest hon åker till England hoppas hon får det bra. Har tittat runder massor idag på nätet och hitta tusen saker jag ska göra när lönen rullar in på kontot, gud vad jag längtar! Me love to shop!! Som sagt det är karneval till helgen och gud avd det sak festas! jag ser verkligen fram emot detta, nu har man bara två jobbiga dagar kvar av denna veckan sen är det fest!! Jag har precis vaknat ur min 2 timmar långa power nap det är det bästa som finns faktiskt för man blir helt klar i huvudet efteråt. Nu får jag väll gå ner och röka så jag inte är så otrevlig om någon vill prata med mig.. haha.
ha det finast..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar