Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 7 juli 2009

090707

Idag har jag jobbat, det låter ovanligt va? känns som det är det ända jag gör,?
Mamma var med mig till kl 10 sen stack hon hem, hon var egentligen ledig men jag kan inte sköta alla beställningar själv än så hon fick vara min ryggrad idag. Resten av timmarna klarade jag fint! Älskling, S och R var och hälsade på en snabbis det var roligt att kunna prata med någon förutom alla dom otrevliga kunderna som bara gnäller. Jag längtar tills detta är över,
Snart börjar karnevale och gud var skoj det kommer bli! jobbar dock torsdag och fredag men so what? lördag blir det feteröj nere i stan! Jag ska äta Langos! Håller tummarna på fint väder (=
Reto fyller år idag så får ägna en rad att skriva GRATTIS till honom, han blir 21, hoppas att det händer något roligt ikväll, ska iallafall snart göra vid mig, man vet aldrig vad som händer, och som sagt jag är LEDIG imorgon!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar