Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 22 juli 2009

090722

Jag hann men en uppdatering till det trodde jag faktiskt inte att jag skulle, men men. Efter Emma hade läst mitt förra inlägg beslöt hon sig för att hon skulle ringa mig så vi kunde träffas, jag gjorde ve mig och sen stack hem till henne, det såg kallt ut när jag kollade ut men det va otroligt kvavt, och eftersom jag hade hatt så va mitt hår helt klibbigt när jag kom fram, jag ska aldrig mer ta cykeln om det är så varmt! I allafall så spelade vi lite kort och sen kom Jessica och då bestämde vi oss för att gå ner så vi lämnade Emma och stack ner i stan, kollade lite i butikerna och blev intervjuade av landskrona direkt webb tv, ahah! sen började ösregna, jag träffade min älskling och vi köpte present till svärfar, sen stack vi hem till mig för han skulle byta om, sen följde jag honom till busstationen och city gross, vi handlade varsen sallad, lite nyttig får man vara, men den var inte lika god som den jag brukar äta till lunch dock. Efter jag ätit upp så gick jag upp till min syster och då stack vi till Lödde för dom behövde köpa mer trä till hennes bar, sen blev det en liten runda på Center Syd också:) köpte inget dock men jag vill ha! hittade jätte billiga ringar som jag ska handla! Dom hade inte tröjan jag ville ha på Jc men det är väll skit sak samma! Jaaha, nu sitter jag och umgås med pappa, och mina syskon, även pappas fru är här. Älskling stack och spela poker så jag får väll sitta och umgås med detta folket ett tag, det är ju inte allför ofta man träffar dom. Sitetr och tittar på något skit program där dom tävlar om vem som inreder ett hus finast, ingen av dom säger jag! En brud där visste inte hur man borrar en pall det vet väll vilken människa som hellst? Ska inte klaga mer, tack för mig idag, blir mer imorgon kan jag gissa.
Puss

Btw, min namnsdag idag :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar