Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 28 juli 2009

090728

Det blev inte mys i fredags som planerat med Pems, det blev att vi drog till festivalen, va hemma kl 02, och jag skulle upp kl 06! fy vad trött jag var när jag vaknade.. På lördagen blev det för fest hos Hugo sen till festivalen för att Svenska Akademien, <3 GUUUUUUUUUD vad bra det va! sen åkte jag och Natta lite karuseller, riktigt roligt! I söndags blev det shopping i lödde :) inte mycket men alltid något;) jobb igår och sen träffade jag Pems, jobb idag och ska snart fika med papco och Sofia, även älskling, blir kanske minigolf också, ganska fint väder faktiskt. Jag är ledig imorgon, skönt ska de bli, har lite ärenden att göra på morgonen men sen kanske det blir stranden, hoppas jag :)

pussar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar