Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 2 augusti 2010

Allt går för snabbt! Min lediga dag har redan rullat förbi..
Skönt att jag jobbar natten imorgon och börjar 20.00.
Slippa gå upp tidigt, bara ligga och njuta i sängen, gå ner och göra lite frukost sen bara umgås med världens finaste person.
Jag tror vi har varit lite irriterade på varandra idag, vilket kan vara lite jobbigt ibland men vi blir alltid vänner sen igen:)
Jag älskar honom.
Jag är oerhört tacksam över att jag har honom! Han räddar mig alltid,
Det låter säkert som om jag är helt isolerad med honom men så är inte fallet, vi har även ett liv ifrån varandra, vilket är j*vligt bra kan jag säga och jag rekommenderar det verkligen.
Om man varit ifrån varandra några dagar eller bara några timmar så längtar man efter en kram eller en puss.
Lyssnar på min favvo för tillfället, HÅKAN HELLSTRÖM <3
Kan inte bärga mig tills hans konserter i höst!
Tänkte faktiskt sluta skriva nu, har annat att göra på datorn också innan jag måste lämna över den.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar