Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 10 augusti 2010

BANTA FETTO!

Ja som de flesta kanske har förstått så handla mitt kvällsinlägg om att jag ska börja banta!
Jag ställde mig på vågen och fick världens chock!
Och visst tycker jag att jag har blivit rundare och så va men man lyssnar snällt på personerna som älskar en och säger att man har aldrig varit finare, men fy FAN!(ursäkta ordvalet)
Nej nej nej, nu är det dags för kilona att försvinna, so who is whit me?
jag behöver en träningskompis.
Gärna någon som puschar mig. Jag är ju faktiskt ganska lat om jag får säga mitt.
Muskler ska fram och fett ska bort!
Jag började på min diet för en timme sedan vilket innebär att idag är sista dagen på väldigt länge jag får äta gottis, jag köpte ett choklad innan idag, men det får jag ge till någon annan, aldrig i hela mitt liv jag sätter mig och äter de nu!
Vem är liksom inte avundsjuk på den kroppen?


Eller denna?
Ehm Ja tack!

1 kommentar:

  1. Men snälla Sandra! Det fotot i mitten är väl inget ideal? inga bröst, ingen rumpa och inga former! Inget vackert att titta på...

    SvaraRadera