Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 8 augusti 2010

jobb, brännboll, jobb, kalas, vila?

Ja rubriken säger kanske allt? Igår jobbade jag sen var det brännbolls turnering i pojkvännens kvarter, vi vann!
Sen var det tillbaka till jobb..
Natten innan hade jag inte fått så mycket sömn och fick ingen när jag kom hem heller, drog till center syd med mamma och min storebror.
Jag var vaken 35 timmar. Kan ni ana hur skönt det var att komma i säng igår eller?
Idag är kroppen aningen öm och när jag kommer hem efter jobb så blir det att hoppa in i duschen för sen dra till Malmö för att fira lillkusin och storebror.
Lillkusin blir 5 år gammal och min bror fyller 20år.
Efter det ska jag hjälpa mosters gubbe med några foton till en tävling sen ska jag hem till byn och sova!
Jag är ledig imorgon, och nu börjar det avta på mina jobbetimmar så snart är mitt vik slut!
VA FAN?!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar