Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 4 augusti 2010

jag ÄLSKAR skor!

Jag bara kollade runder lite på andras bloggar och så här, och så kom jag in på Sara Montazami ni vet Hollywoodfrun Marias äldsta dotter, därifrån hittade jag in till VeckoRevyns shoppa billigt sida och sen Forever21 alltså GUD jag dör.. Det killar i fingrarna och jag vill bara trycka på beställa men jag måste hålla tillbaka och vänta tills jag varit i USA,, fatta vad jobbigt? Har aldrig sett så underbara sandaler, jag har en thingi för det, vet inte varför..:S
Jag har nyligen rensat och sålt lite skor och nu ska det fyllas på igen, jag har massor men någon som har fler är faktiskt min syster och jag tror faktiskt att det ligger i släkten om jag får vara ärlig,
När jag skaffar lägenhet ska jag göra om ett rum till en garderob, jag måste liksom ha plats till mina älsklingar, eller jag har fel? Andreas kan också få lite plats men inte för mycket, han kan ta en byrå till sina kläder? Jämställdhet for the win! Jag menar han kommer ju få ha sin dator i ett rum, och den kommer ta plats, varför kan jag inte få ett rum till mina kläder och skor då?
Ikea har sjukt fina garderob möbler!
Nu är det 34 dagar kvar tills avresa, GOSH!





Garderob från Ikea



















Skor från Forever21


Älskling ligger och kollar på film och jag sitter och uppdaterar, jag skulle mycket gärna ligga bredvid honom men han kollar på en läskig film och det klarar inte jag, så antingen vill han inte ha mig i sängen för tillfället eller så ja vet jag inte..
Jag slutade klockan nio i morse och då åkte jag direkt till min älskade, la mig i soffan och satte på E, bästa kanalen ever!
Nu ska jag läsa vidare bland andra bloggar.

PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar