Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 1 augusti 2010

sömnlösa nätter

jag kan inte sova, det är extremt frustrerande!
Jag fick lite underbar sömn i några få antal timmar i förmiddes efter jag hade slutat jobba,
men det var bara för att han låg brevid.
Jag hatar att vara beroende av någon men för att jag ska må bra och orka måste jag ha honom!
Han är mitt allt, han gör så att mitt hjärta gör en extra volt när han kollar in i mina ögon, och om han tillät skulle jag kunna sitta och stirra på honom i flera timmar.
jag längtar tills vi får vårt ställe då jag vet att jag kommer spendera nästan varje natt med honom, jag hatar att vara ifån honom och jag vill inget annat än att rusa dit han är och kasta mig in i hans famn. där är jag trygg.
jag är den typ av människa som förlitar mig på andra, det har sårat mig många gånger men nu vet jag säkert att mitt hjärta har hamnat rätt.
detta är en natt som jag spenderar utan honom, vilket är otroligt jobbigt för jag kan inte somna!
försöker få timmarna att rulla förbi så jag kan få träffa honom och lägga mig tätt intill bara för att få blunda lite, jag behöver inte somna bara jag får vila en liten stund.
Imorgon, när jag slutat jobba, får jag träffa min älskade! Och jag kommer få sova skönt!

Jag älskar dig, Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar