Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 15 augusti 2010

Igår var extremt roligt faktiskt! Vi började sex och jag åkte hem vid tre, eftersom jag skulle jobba idag. Idag är näst sista dagen av mitt vik vilket innebär att sommaren snart är över. Sjukt tråkigt! Fast det har inte avrit så mycket sommar tycker jag, men det är kanske bara för att jag jobbat..
Dom andra kom hem vid halv sju tiden^^ och ´vår kära födelsedagsgris väckte mig, sjuk människa det där! Han gav mig två knockar i huvudet igår (dansa aldrig onykter med honom, iallafall inte bugg) det var inte meningen men ont gjorde det!
Ikväll blir det mys med min älskling, förhoppningsvis, man vet aldrig vart kvällen för oss men jag behöver sova ut, det kan jag i och för sig göra hela veckan men ändå, jag har fem dagar ledigt nu, UNDERBART! En lite mini semester.
Snart är det även dags för USA, dagarna bara rullar förbi.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar