Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 1 november 2010

Helgen! :)

Det har varit en helt underbar helg!
I fredags så var jag först på möte osv sen stack jag till Pemsi, där vi gjorde oss färdiga för maskeraden vi var bjudna till på kvällen, hemma hos Hannah, det va sååå jävla roligt!
Efter vi varit på maskeraden så bytade jag, Pemsi och Diana om för att vi skulle dra vidare.
Vi stack till en fest och det blev dött när alla lämnade för stan, men vi stannade kvar och jag blev hämtad lite efter ett.
Fick sova på min brors soffa, och jag kan ju säga att kroppen var lite öm dagen efter!
I lördags åkte jag hem till Tågarp för att duscha och göra mig i ordning sen stack jag och älskling in till stan där det blev bowling i två timmar och sen utgång i stan, det var så otroligt roligt!
Vi åkte hem på natten och somnade nästan direkt, igår så slöade vi hela dan, kollade lite lägenheter och så, men ja vi letar jobb först..
Idag blir det nog också bara till att slöa,
Kanske köra och träffa två vänner sen, får se.

Lite bilder från helgen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar