Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 10 november 2010

I could use a dream or a genie or a wish

Jag är så sjukt godis sugen,, Suck på den kan jag säga.
Om man hade kunnat bo i ett mjukis ställ så kan man lugnt säga att jag gör det, men det är bara det att jag är så rädd om mitt fina Juicy Couture ställ att jag knappt vågar använda det, jag ångrar lite att jag inte köpte ett till.. Vill ha ett rosa också ju! Nej men om man skulle köpa en trisslott och försöka kamma hem några miljoner?
Ja tack! Eller kanske få ett sjukt bra jobb och tjäna super mycket pengar, Ja tack!
Btw, jag saknar min fina stora syster! Håller tummarna på att hon kommer hem till jul! :) Slog mig att det snart är jul också ja, ehm, jaja!
Har kollat på en hel del Top Model 15, Snart sänger för mig tror jag.
Fast först blir det att läsa lite andra bloggar:) Så sjukt skoj!



PUSS

1 kommentar:

  1. Din stora syster saknar dig också :) Älskar dig det vet du va? massor av pussar all over your face

    SvaraRadera