Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 5 november 2010

In Malmoe!

Helllloe!

Nu är jag hos moster:)
Idag har jag varit på möte på förmiddagen, blev snabb frukost med älskling i bilen, sen körde han mig till mötet och efter det så tog jag mig till Malmö, hade värsta turen! När jag kom till busshållplatsen gick bussen till stationen, när jag kom till Stationen gick tåget till Malmö och när jag kom till Malmö central stod bussen och väntade på mig för att köra mig till moster.
Vi har snackat ihop oss, det var evigheter sen vi träffades, städat och varit och handlat massa mys till ikväll, hoppas bara där är något bra på tvn, jag hatar IDOL så sätter mig absolut inte och kollar på det.. Imorgon blir det att sova ut och sen en god stadig frukost, sen beger vi oss till Danmark,
Jag har satt ihop en liten önskelista, så ni kan se vad jag absolut vill ha nu!
Någon rik där ute som vill köpa jackorna för det är dom jag absolut mest vill ha!
Nu ska jag vara social med moster.!
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar